Pojištění odpovědnosti největšího hangáru ve střední Evropě pro údržbu letadel
Zpět na všechny reference
Případová studie
  • Případová studie
  • JOB AIR Technic a.s.

Pojištění odpovědnosti největšího hangáru ve střední Evropě pro údržbu letadel

Společnost JOB AIR Technic a.s. provozuje jedno z největších hangárů ve střední Evropě pro údržbu letadel jako např. A320, A330 nebo Boeing 737 MAX.

Popis situace

Klient byl nespokojen s kvalitou komunikace ve věci řešení pojistných událostí, kdy na své dotazy postrádal odpovědi, a ocital se tak v informačním vakuu. Z tohoto důvodu jsme doporučili změnu zahraničního makléře na jiného, se kterým dlouhodobě úspěšně spolupracujeme. Zorganizovali jsme společnou schůzku, na které náš partner představil svou vizi, přístup ke komunikaci a zejména své hluboké zkušenosti a znalosti v dané problematice. Zároveň nabídl převzetí procesu likvidace nedořešených pojistných událostí, což klient akceptoval. Kromě převzetí likvidace pojistných událostí byla provedena i analýza existujících obchodních podmínek upravujících smluvní vztahy klienta se zákazníky a na jejím základě byly vypracovány konkrétní návrhy na jejich úpravu.

Řešení

Okamžitě došlo k nastavení efektivních komunikačních procesů tak, že na veškeré dotazy a požadavky klienta je reagováno během následujících 24 hodin. Klient dostává k dispozici veškeré aktuální informace a má tak přehled o stavu řešených záležitostí. Díky zkušenostem a argumentačním dovednostem nového zahraničního partnera na trhu se dokonce podařilo změnit dosavadní postoj pojistitelů k části pojistného plnění z pojistné události, kterou v předchozím období zcela odmítali. Současně též došlo k úpravám pojistné smlouvy tak, aby reflektovala veškeré potřeby klienta. Stejně hladce proběhla i obnova pojistné smlouvy, kdy veškeré potřebné dokumenty a certifikáty pro své zákazníky měl klient k dispozici řádně a včas.

Průběh spolupráce

  • září 2016

    Navázání spolupráce s klientem

    Navázání spolupráce s klientem, představení týmu PETRISK a následně představen koncept spolupráce v rámci holdingu CSG.

  • září - prosinec 2016

    Nastavení efektivních komunikačních procesů

    Došlo k nastavení efektivních komunikačních procesů, kdy na veškeré dotazy a požadavky klienta je reagováno během následujících 24 hodin.

  • 2016 / 2017

    Převzetí nedořešených pojistných událostí

    Došlo k převzetí nedořešených pojistných událostí, které byly následně dořešeny ve spolupráci se zahraničním partnerem. Aktivně jsme se zapojili do nových pojistných událostí, což klient velmi uvítal. Klient má k dispozici veškeré aktuální informace, díky nimž má přehled o stavu veškerých řešených záležitostí.

  • 2017

    Úprava pojistné smlouvy

    Došlo k úpravám pojistné smlouvy tak, aby reflektovala veškeré potřeby zákazníka v jeho oboru.

  • 2017 / 2018

    Analýza a průzkum trhu

    Probíhá analýza a průzkum trhu, zajišťování optimálních podmínek pro klienta s ohledem na druh a činnost podnikání, zejména pak s ohledem na požadavky partnerů na vysoký limit v případě pojištění odpovědnosti. Každoročně je prováděno výběrové řízení za účelem optimalizování pojistného programu a podmínek v daném oboru, tj. v letectví.

  • duben 2024

    Sjednání pojištění odpovědnosti

    Vzhledem ke specifickému oboru činnosti klienta je pojištění odpovědnosti za újmu umístěno na londýnském pojistném trhu prostřednictvím mezinárodního makléře, se kterým dlouhodobě úspěšně spolupracujeme.

Výsledky

  • Efektivní komunikace: Klient nyní dostává veškeré aktuální informace a má přehled o stavu řešených záležitostí

  • Zlepšení pojistného plnění: Postoj pojistitelů k části pojistného plnění byl změněn ve prospěch klienta

  • Úspěšná obnova pojistné smlouvy Obnova pojistné smlouvy proběhla hladce a veškeré potřebné dokumenty byly klientovi k dispozici včas

  • Navýšení příspěvku na risk management: Pro nové pojistné období bylo vyjednáno navýšení příspěvku na zkvalitnění risk managementu, který bude využit na speciální konzultační služby zaměřené na předcházení a minimalizaci rizik

Závěr

Vzhledem ke specifickému oboru činnosti klienta bylo pojištění odpovědnosti za újmu umístěno na londýnském pojistném trhu prostřednictvím našeho partnera – mezinárodního makléře. Pro nové pojistné období se též podařilo vyjednat navýšení příspěvku na zkvalitnění risk managementu, který bude čerpán na speciální konzultační služby zaměřené na předcházení a minimalizaci rizik, která by mohla vést ke vzniku škod.

Zobrazit další případové studie a reference

Peter Čakan

Společnosti Hoffmann a Žižák spol. s.r.o., který je autorizovaným prodejcem automobilů značky Mercedes pomáháme více než 12 let.


„Se společností PETRISK spolupracujeme více jak 12 let. PETRISK je pro nás spolehlivý partner při zajišťování našich požadavků, a to jak v pojištění majetku a odpovědnosti, tak i v oblasti pojištění vozidel, kde jsme v každodenním kontaktu.“

  • Peter Čakan
  • Jednatel společnosti